[01] PETPAL
Evcil Dostlar İçin Yepyeni Bir Deneyim
Petpal, evcil hayvan sahipleri ile patili dostları arasındaki bağı daha da güçlendirmek isteyen bir marka fikri olarak ortaya çıktı. Ancak, bir fikir tek başına yeterli değildi. Pet sektöründe faaliyette bulunan Mavireyon'un alt markası olarak konumlanan Petpal'ın ihtiyacı olan şey; sıfırdan, güçlü bir kurumsal kimlik oluşturmaktı.Bu noktada devreye biz girdik. Fibrika Workshop olarak markayı sıfırdan ele aldık ve Petpal'ın kimliğini baştan aşağı tasarladık. Marka adından logosuna, e-ticaret sitesinden SEO stratejilerine ve sosyal medya yönetimine kadar her detayı titizlikle oluşturduk. Hedefimiz, Petpal'ı sektörde öne çıkaran, güven veren ve profesyonel bir yapıya kavuşturmaktı.

[02] PETPAL LOGO
Marka Ruhu Nasıl Oluştu ?
Her büyük marka gibi Petpal da öncelikle güçlü bir isme ihtiyaç duyuyordu. Akılda kalıcı, sıcak ve dostane bir his uyandıran bir isim arayışımız sonucunda "Petpal" ismini belirledik. "Pet" evcil hayvanlara olan sevgiyi, "pal" ise dostluğu ve sadakati simgeliyordu. Yani Petpal, hayvan severlerle dostlarının arasındaki kopmaz bağı temsil eden en doğru isimdi.Logoda ise yalın ama etkileyici bir tasarım dili tercih ettik. Harflerin içine yerleştirilen minimal pati ve burun detayları ile marka dostane, modern ve güvenilir bir algı oluşturdu.

[03] WEB SİTE TASARIMI
Petpal'ın dijitalde de güçlü bir varlığa ihtiyacı vardı. Kullanıcı dostu, mobil uyumlu ve SEO optimizasyonlu bir e-ticaret sitesi tasarladık. Hayvan sahiplerinin ihtiyacı olan her şeye kolayca ulaşabileceği, temiz ve modern bir arayüz sunduk. Sitenin hızlı çalışması, güvenli alışveriş deneyimi sunması ve ürünleri en iyi şekilde sergilemesi için detaylı bir altyapı kurduk.




